به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان شهنازآقاخانی عنوان کرد: مراجعان می توانند از طریق این سامانه پس از ثبت نام جهت دریافت خدمات مشاوره روانشناختی در حوزه های مختلف از جمله مشکلات فردی، خانوادگی، کودک و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، تحصیلی وتربیتی و... و. بصورت رایگان اقدام نمایند.
وی با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک گفت : در این سامانه افراد میتوانند متناسب با نیاز خود به صورت آنلاین مراکز را انتخاب و به صورت حضوری مراجعه کنند، یا به مشاورههای تلفنی متصل شوند.
آقاخانی به خط ۱۴۸۰ یا صدای مشاور اشاره کرد و گفت: این خط، خدمات مشاوره وراهنمایی سریع، در دسترس و آسان در هر نقطه از استان است که در حیطه های فردی، خانوادگی، کودک، و نوجوان، تحصیلی و تربیتی، شغلی، مشاوره پیش از ازدواج و... و. به آحاد جامعه ارائه خدمات می نماید.
وی یادآور شد: تمام تماس های مردمی با خط ۱۴۸۰صدای مشاور، محرمانه و امن است و افراد می توانند مشکلات و مواردی که طرح کردن آنها به صورت حضوری برایشان مشکل است را به صورت تلفنی با مشاوران درمیان بگذارند.
کارشناس مسئول پیشگیری بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: مشاوره راهنماییهای لازم به صورت تلفنی ارائه می شود و پس از ارزیابی های اولیه در صورت لزوم افراد برای دریافت خدمات تخصصی به مراکز مشاوره تحت نظارتی بهزیستی ارجاع داده می شوند.
وی با بیان اینکه استرس و فشار روانی جزیی از زندگی است، بیان داشت: این فشارها بر عملکرد فرد در شرایط مختلف تاثیرگذار است لذا تماس با صدای مشاور و استفاده ازخدمات مراکز مشاوره در مواجهه با مشکلات به عنوان راهکار مناسب توصیه میشود.
وی با تاکید بر حمایت از جامعه هدف بهزیستی خاطر نشان کرد : بهزیستی از بسیاری از مراجعه کنندگان دارای مشکلات عدیده و متقاضی مشاوره که توانایی پرداخت حق مشاوره ندارند حمایت کرده و یاری برگ در اختیار آنها قرار می دهد و خط تلفن ۱۴۸۰ نیز کلیه خدمات مشاوره را بصورت رایگان ارائه می نماید.
نظر شما